Wednesday, February 17, 2010

angpow yg sungguh POW

Today...al kisah aku dpt angpau..best jugak lah bila dt duit free ni kan..maklumlah kita yg dh kawin ni sapa nk kasi duit free melainkan pasangan kita..
Bila dpt duit ni..masing2 hepi..lah..tersengih2 tgk isi nyer..walaupun geng2 cina masih bercuti dan kami keje..yang pasti kami tetap ada tugasan yang menanti..pe nak buat..nama pun cari rezeki..lain lah klu company tu BapaK aku punyer..BAPAK aku pun x tau dah kemana..ntah sihat ker tidak..yang ku tau..dia masih hidup ok lah..maklum lah sejak dia benci aku sbb sokong mak..terus putus ikatan tapi dalam hati aku ttp doa dia sihat and murah rezeki..amin
Nk dim pendekkn citer..aku terkejut CEO aku bagi angpau..al maklum lh..selama aku keje kt situ..x pernh dia bg angpau cz bkn perayaan dia kn..sambil tersenyum and say thank u very much..aku hepi lh..of corse tambah lg duit free..bila buka tgk kt dlm..bkn duit tapi..JACKPOT LUMBA KUDA..tarikh keputusan 28hb 2 ni..berasap aku..aper x pandai pikir ker,,,judi haram disisi islam..dh terang2 tau aku islam..siap pesan lagi kt semua org..good luck..bodoh betul..nama jwtn tinggi tp x leh pikir..
Ni sajer jer nk tambah pns line isu agama..lantak lh ko..

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...