Sunday, September 19, 2010

Anakku dah SETahunnnn



ERyna..nama yang cukup bermakna buat aku dan suami..Dia adalah segala-galanya bagi kami..dimanja dan disanyangi semua..mummy sayang kamu anakku..tak sangka mummy berjaya besarkan kamu sampai umur setahun sekarang..membesar dengan penuh kasih sayang walaupun kadang2 kala kamu jatuh sakit tapi kami tetap bersabar dalam membesarkan kamu..


Mummy harap mummy dapat bagi semua bekalan untuk kamu baik dunia mahupun akhirat..mummy harap kamu menjadi anak yang baik dan menjadi penyejuk hati untuk mummy dan walid..maafkan mummy kerana tak buat majlis untuk mu kerana kita terlalu sibuk dan kamu mash belum mengerti apa2..nanti umur adik 2 tahun kita sambut besday yer..makan kek yer..doa mummy hanyalah kamu membesar dengan sempurna dan penuh rahmat dan dalam lindungan Allah..

Tiada harta yang mampu mummy beri cuma segunung kasih sayang sebagai mana mummy menyayangi Walid dan mencintai Walid seperti itu lah Cinta dan Sayang mummy untuk ERYna..

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...