Monday, April 4, 2011

Hari review Blog Hari ini

Hari ini aku wat blogwalking sikit...hehe,,masa search google..jumpa blog budak nakal ni..ooppss sorry..
khairul yang duk citer pasal ABPBH..aku? malas nk citer coz sure ramai yang duk update hal ABPBH ni..betul tak?...aku baca blog budak ni..best tapi bab aku suka dia punya profile tentang diri diri..ader kejujuran di situ..chewah..mmg serius..ni 1st time aku suka blog lelaki..yang sempoi..dan aku suka bila dia kata..MONEY can BRINg HappiNest..ya betul..maaf lah kalau ader yang tak setuju...maklum lah..dalam dunia moden ni, yang banyak dugaan ni..money is everything beside AGAMA..

pastu minggu lepas..aku terjah blog satu akak ni nama dia FIZAn..blog ni aku jumpa time aku nak buat hobby baru.. memupuk minat aku nak kait2 ...memang seius minat giler..hari tu jugak aku g beli jarum and benang,,tak sangka mahal jugak harga jarum and benang..jarum 9.90 and benang 29.90..huhu..malam tu aku tgk tutorial fizan kat u-tube..mm dah pandai wat tali air tau///..nanti aku nak wat design bunga plak..CHAIYOKK su..

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...