.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Tuesday, February 28, 2012

Tahun 2012 - Tahun rezeki dan tahun tanggungjawab EXTRA

Assalamualaikum dan salam pagi semua...dah lama Suez x update diary ni...sekarang sangat busy dengan kerja2 di pejabat dan jugak dirumah....masa suez amat limited.....oooo tetiba terpikir mahu cuti satu dua bulan..kan best...tak per masa itu akan tiba...sebab suez dah preggy...yeeehaaaa......suka3....boleh rehat lama2......


Eryna pun dah makin bijak dan membesar dengan cepat...cuma sistem imum masih tak kuat...kata org, bila makin besar, daya tahan dia makin kuat...harap2 tak der cepat kena demam lagi...hihihihi.....sekarang kena tumpukan dan uruskan masa kerja dengan betul...terlalu banyak tanggungjwab pada kerja dan kadangkala tanggungjawab kat rumah terabai...mmmm nasib suami amat memahami suez......

ok lah, sarapan dulu sebab nanti nak buat kerja lagi....salam...