.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Thursday, December 26, 2013

Apa best sgt ESP Shaklee ni?

Ni dia ...nak tahu kan secara ringlis dan padat nama ramai sgt giler ESP ni..


Apa macam?? Ada bran???

Friday, December 13, 2013

Tutup aurat ya kakak kakak



KaN anak solehah...pantang mummy atau kakak pakai tudung, diyer pun nak bertudung hah..tak kira lah baju 
pakai ker tak..

Moga2 sampai ker besor dik non...tutup aurat ya..jangan lah terpengaruh dengan dunia yang banyak dosa ni..huhuhu kesian kat dunia...bkn dunia yang berdosa...manusia yang buat dosa...

Terteleng2 haha ralit main kotak..


 Kami yang COMELL

Saturday, December 7, 2013

Jadikan anak kreative...berikan kebebasan..

Saya happy tengok anak2 sy aktif dan ceria...ada ajer akal tiap2 hari nak buat apa..

Nak nak si kakak, bila dah bosan, ada lah ide dia nak main...siap lah rumah macam kapal karang yer...

Biasa lah kan korang kalau umah bersepah kalau ada anak...kalau nak kemas jer..memang tertekan r anak2 tu.. 
Sebagai ibu, biarkan kreativiti anak

Jangan halang KREATIVITI mereka ya...

  • Omega guard (minyak ikan ) Shakleelengkap dgn 7 jenis asid lemak omega 3 yg perlu oleh badan iaitu DHA, EPA, HPA, ETA, SDA, DPA. Badan kita tak mampu menghasilkan asid lemak perlu ni utk proses metabolisme,etc.. Jadi kena dapatkan dari sumber makanan dan suplemenT

Salam sayang
Su

Thursday, December 5, 2013

Risaukan cik zara

Semalam balik kerja zara nangis2..meleleh leleh air mata..sempat dgr kakak cakap dia kena bungkus masa tido...how come ? How come? Mana pekerja taska...hati ni rasa sedih..

Malam tadi tanya lagi sekali kakak eryna , adik kena bungkus macamana? Sebab zara asik menangis dan menetek tak nak lepas...hati ni macam asal plak budak ni jadik gini..

Aku pun tanya lagi eryna, asal adik ni? Camner dia kena bungkus..dia kena bungkus camni..nampak kaki dgn perut jer, kepala tak nampak..berpeluh2 adik tdo..

Aku dlm hati hati menyirap jer..tak jaga ker?

Kalau mati anak aku camner? Sapa nak jawab...ingat boleh ganti ker? Sorang jer tau zara yg mampu aku lahirkan..orang lain pun belum tentu boleh...

Wednesday, December 4, 2013

Bila tiada sokongan...impian makin lemah

Aku punyer impian yang besar...
Aku nak jaga anak2 aku sendiri..
Tapi apa daya jika orang yg tersekat tak beberapa percaya kebolehan kita..tambah plak financial akan jatuh menjunam jika aku tak kerja

Aku kuatkan semangat..aku active kan diri dengan shaklee...dan aku tahu kawan kawan aku akan sokong aku...terutama kate..sangat berterima kasih..ini lah orang kata..bangsa cina saling membantu tapi bangsa melayu saling menjatuh..kadang kadang benar kata kata tu....

Aku punya impian..aku nak buka taska 2015...taska yg ada cctv, taska yg parenta blh letak cctv atau camcoder mereka sendiri...

Namun,bila tiada sokongan..mampukah aku????