.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Thursday, July 30, 2015

tukang urut.... area Beranang..comperm terbaik..

Salam

Dah lama suez x update blog dek kesibukan duniawi
Hari ni nak update dan nak share..

Semalam jatuh lagi...apalagi ..mangsa kejadian tetap tempat yg sama

Kaki

Kali ketiga dah..ketiga u'olls...

Dan ini kali keempat menapak ke kg enam kaki ni...dekat beranang...lepas urut konperm blh jalan..komperm

 Sebelum sempadan hegeri sembilan tu..masuk lorong..

Signboard masuk kampung

Penanda rumah tukang urut..

Korang cari jer tayar ni..mmg rumah dia jer ada..

Nama beliau en taufik..
no talifon..  012 3921641


 

Saturday, July 11, 2015

sepi kerana mereka

salam diary tersayang

sangat rindu nak menulis
tapi apakan daya, aku belum memberikan kebebasan pada diri ku sendiri
terlalu sibuk melayan kerenah orang yang pentingkan diri
selalu aku pikirkan
aku dah tak tahan
tapi

aku masih menari pengganti yang boleh membawaku jauh dari mereka
ya
jauh dari mereka

moga2 rezeki dan ketentuan hidupku berubah

amin