.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Sunday, December 12, 2010

kuasa Nikon D90..amazing

wah....menakjubkan..itu saja yang mampu aku katakan..kuasa kamera yang membuatkan kita terpegun..siapa sangka teknologi boleh membuatkan kita terpesona..tanpa kata2..hanya hati yang membisikkan keindahannya..

Bokeh...

Saturday, December 4, 2010

Warkah Kasih utk Eryna (Part 2)


Kehadapan anakku Eryna...Hari masuk hari ketiga ErYna kat hospital..Alhamdullillah.dah beransur pulih..makin ceria..tak macam hari sebelum2 ni..mummy happy dah tengok ErYna dah kembali senyum..dan senyuman itu yang mummy nantikan selama ni..dan mummy tau, anak mummy kuat walaupun sedikit maja..mmm sikit ker manja,?hai..mummy sendiri nak gelak kalau tak mengaku ErYna tak manja..


dan anak mummy kini kembali sihat dan ceria..tido pun tertonggeng tonggeng..mummy dah suka hati..Terima Kasih yang Tuhan..kerana mu Ya Allah, anakku masih bersama aku..dan kembali ceria..
Dan aper yang penting sekarang, adik kena minum banyak air..dan setelah progress adik makin baik..kita boleh balik..adik pun boleh tido peluk mummy ngn walid..mmuah..

Friday, December 3, 2010

Warkah kasih utk Eryna

Eryna...mummy dan walid sangat sayang eryna...bagi mummy,eryna adalah anugerah Allah yang tak ternilai harganya..mummy dan walid akan lkukan yang terbaik untukmu anakku..memberi yang terbaik..itu janji kami
Namun,dalam jagaan itu,tak tau mana salah dah silap..kamu ttp jtuh sakit..tak kali ni sakit mu memyebabkn kamu ditahan wad..lebih memilukan bila kamu menangis minta jarum itu dibuang tapi anakku..kami tak mampu..kamu perlukan air dlm badan..sbb tu ader jarum dan wayar di tangan mu..mummy taktau nk citer mana...pilu hati mummy tgk kamu sakit...