.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Saturday, December 4, 2010

Warkah Kasih utk Eryna (Part 2)


Kehadapan anakku Eryna...Hari masuk hari ketiga ErYna kat hospital..Alhamdullillah.dah beransur pulih..makin ceria..tak macam hari sebelum2 ni..mummy happy dah tengok ErYna dah kembali senyum..dan senyuman itu yang mummy nantikan selama ni..dan mummy tau, anak mummy kuat walaupun sedikit maja..mmm sikit ker manja,?hai..mummy sendiri nak gelak kalau tak mengaku ErYna tak manja..


dan anak mummy kini kembali sihat dan ceria..tido pun tertonggeng tonggeng..mummy dah suka hati..Terima Kasih yang Tuhan..kerana mu Ya Allah, anakku masih bersama aku..dan kembali ceria..
Dan aper yang penting sekarang, adik kena minum banyak air..dan setelah progress adik makin baik..kita boleh balik..adik pun boleh tido peluk mummy ngn walid..mmuah..

3 comments:

siti_Zueirah said...

salam sue...alhamdulilah beransur pulih..sakit apa yer? tngok mcm anak buah aku pn sakit mcm sm jer...sakit pelik...asyik sakit jer, kena masuk air..pastu kitorg try jumpa ustaz dato Harun tu...alhamdulilah mahu dh mkn...skrg nie byk sakit pelik2..takutnya...

mamawana said...

Salam caiyang..

Semoga baby cepat sembuh.

SueZ said...

tq zu and mamawana..

tu lah..tak tau punca..tetiba sakit..kitaorg suspek air..even pakai air tapis pun masih tak bersih..