.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Thursday, December 5, 2013

Risaukan cik zara

Semalam balik kerja zara nangis2..meleleh leleh air mata..sempat dgr kakak cakap dia kena bungkus masa tido...how come ? How come? Mana pekerja taska...hati ni rasa sedih..

Malam tadi tanya lagi sekali kakak eryna , adik kena bungkus macamana? Sebab zara asik menangis dan menetek tak nak lepas...hati ni macam asal plak budak ni jadik gini..

Aku pun tanya lagi eryna, asal adik ni? Camner dia kena bungkus..dia kena bungkus camni..nampak kaki dgn perut jer, kepala tak nampak..berpeluh2 adik tdo..

Aku dlm hati hati menyirap jer..tak jaga ker?

Kalau mati anak aku camner? Sapa nak jawab...ingat boleh ganti ker? Sorang jer tau zara yg mampu aku lahirkan..orang lain pun belum tentu boleh...

1 comment: