Wednesday, December 4, 2013

Bila tiada sokongan...impian makin lemah

Aku punyer impian yang besar...
Aku nak jaga anak2 aku sendiri..
Tapi apa daya jika orang yg tersekat tak beberapa percaya kebolehan kita..tambah plak financial akan jatuh menjunam jika aku tak kerja

Aku kuatkan semangat..aku active kan diri dengan shaklee...dan aku tahu kawan kawan aku akan sokong aku...terutama kate..sangat berterima kasih..ini lah orang kata..bangsa cina saling membantu tapi bangsa melayu saling menjatuh..kadang kadang benar kata kata tu....

Aku punya impian..aku nak buka taska 2015...taska yg ada cctv, taska yg parenta blh letak cctv atau camcoder mereka sendiri...

Namun,bila tiada sokongan..mampukah aku????

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...