.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Thursday, November 28, 2013

Catitan Khas buat Cik Ta (rozita che wan)....

Dear Cik Ta

Harap Cik Ta sihat....Semalam saya tengok tv bersama anak sulong, 4 tahun..

Lepas tu ada iklan Walimatul urus cik ta bahagian satu yang tunjuk cik Ta tengok lukisan baju kawin yang kembang kat bawah tu , Zain pilih cincin dan macam2 lah....

Anak saya terngaga tengok cik Ta.

Tengok saya pun tak nganga macam tu...

tau tak apa dia cakap dekat  saya..

Mummy, Besarnya Tetek Cik Ta....Kenapa eh?

saya yang duk ralit tengok iklan pun ternganga...apa saya nak jawab???? suami saya si wan khaibir tu lagi lah..ketawa berdekah dekah...

Anak saya ni kalau tak jawab selagi tu lah dia duk Tanya...nasib lah malam tadi dia tak berterusan tanya nak jawapan..kalau dia nak jawapan lagu mana?

Apa saya nak jawab cik Ta...

Takkan saya nak menipu dia kata ada susu kat dalam , sedangkan  mak dia ni tak macam tu walaupun ada susu kat dalam.

Sekian luahan saya,


maaf lah kalau cik ta marah. Tahniah cik ta bakal bernikah ..


Dari peminat cik Ta
Puan Su




1 comment:

Masni Syafie said...

anak zaman sekarang dah pandai...
sbgai parents pun kena pandai bg jawapan..hiii...saya pun xtahu nak jawab ape jika soklan ditanya mcm nie...Semulajadi kot..haahahaaa