Saturday, August 7, 2010

Impian aku untuk dapat kreta besar skit..

TERCAPAI..Hehehe..aku suka..dengan PERSONA ELEGENT BRONZE GARNET...wah.umpama memakai Honda Civic warna Bronze..Dengan skirting yang memang cantik..PERFECT..dan yang paling penting Bonet Besar and anak aku selesa giler..boleh main2 lagi dia..aku suka tengok dia happy..aku pun happy..

Nanti aku upload gambar..wah betapa bangga aku walaupun kereta tempatan ajer..at least atas usaha aku,...aku dapat juga mencapai impian aku satu persatu..dan aku harap tahun depan aku boleh amik lesen MIA plak..aku nak gak jadi Accountant sebelum 28 tahun..sekarang aku dah 26..Exec dah..Accountant belum sebab tu aku mesti dapat lesen MIA..dan waktu tu Baby Eryna dah besar..so aku leh rehat sikit..

Mungkin ni yang dikatakan rezeki anak..ader jer rezeki kami sekeluarga..Syukur padamu Tuhan..Kerja aku sekarang walaupun agak mencabar dan stress taoi aku happy..at least aku belajar benda baru..

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...