Monday, June 7, 2010

kenapa aku mempunyai perasaan begini!!!!

Aku tak tahu kenapa ku mempunyai perasaan seperti ini sedangkan aku tak sepatutnya merasakan begini..setiap org berhak untuk bahagia dan gembira..dan aku..kenapa aku benci melihat mereka gembira dan rapat? itu bukan hak aku..tapi aku tak boleh membohongi perasaan aku ini..aku tak suka dan benci melihat mereka gembira..benci..jauh di hati aku cuba untuk membuang jauh2 perasaan ini tapi otak aku ligat mengatakan biarkan hidupnya terus musnah..ah..kenapa aku jahat sekali? aku pun tak pasti kenapa aku jadi begini..

mana peginya sifat positive aku..yang aku tanam selama ini..kenapa aku sibuk sangat nak amik tahu tentang kehidupan nya..biarkan saja dia dengan kehidupannya..kau sudah ader kehidupan kau sendiri..kau dah bahagia..ah..aku meleter pada diri sendiri tapi aku masih tak dapat menerima hakikat ini..buat masa ni.biarlah aku terus membenci..dan benci ini akan terus ada selagi aku melihat pergerakan dan perjalanan hidupnya..

aku kecewa dengan diri aku..dan cuma ader satu penyelesaian sekarang..hapuskan dia dari kamus fikiran mu..HAPUSKAN..DELETE>>>

1 comment:

siti_Zueirah said...

betul2...ko kena hapuskan...lg ko ambik tau lg sakit hati ko...

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...