Saturday, February 27, 2010

Malam minggu..


Malam minggu aku untuk hari2 terakhir February ni agak sunyi..tak macam biasa..tak ada suami 2 hari aku dah resah..rupa2nyer aku terlalu sayang dia..luv u abg..chewah..nasib baik permata hati kami ada kat sini..eryna..thank you temam mummy yer..walaupun baby tak faham aper mummy cakap..tapi kita tetap happy..dan jugak tq kepada adik ipar aku..khairini(search lah kat facebook) ada kat umah n..lepak sama2 ku..
Hujung minggu ni agak menyeksakan kerana cuaca yang panas..menyebabkan aku dan anak kurang sihat..aku dah batuk kering 3 minggu..sejak balik Melaka..dashyat..Eryna pun dah selsema dan batuk ni..risau jugak lah hati ibu ni..nak bagi ubat ..she so small dear..kecian dia..aku Cuma banyakkan susu ibu..minumlah susu ibu..hehehe.kecian dia selsema..yang paling sadis dengar dia bernafas..cam ada kahak gitu kat tekak dia..nk g sedut buang aku takut..
Aku try lah resepi mak minumair asam jawa tambah garam dan rendam air suam..tak berapa berkesan..nak jumpa doctor pun dah malas..dah hbs ubat batuk pun tak hilang jugak..wat kaya doctor jer..pastu duit aku habis..hampeh..
Panas ni boleh menyebabkan sakit kepala jugak..fuhh..pening aku..nasib baik aku punyai bb yang sgt baik dan senang diurus..
Luv u Eryna and Husband ku..(M.B.A)

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...