.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Saturday, March 13, 2010

Bila Eryna Demam

Hari ni anak tercinta demam..resah sungguh hati..asyik merengek and nak menetek jer..suhu pulak dah naik ke tahap yang tinggi..3.80C..aku try lap dengan air suam..tapi dia tak selesa dan nangis..mungkin menjadi kejutan pada badan nyer bila terkena air sejuk..nangis lagi dia..kecian aku tengok dia..serba tak kena and tidak selesa..

Aku bagi makan bubur untuk tambah tenaga dia..tapi dia tetap sama..aku tekad bawak dia g klinik..nasib baik kebetulan adik aku ada disini..tolong tgkkan eryna..kat klinik suhu naik lagi..3.85..and lepas masukkan ubat..suhu turun skit tapi tido tetap bunyi rintihan tak sihat..sabar sayang..mummy luve you and will take care u until the end of my lfe..muaahhh..just what i do is..always look at her..see if any changes..give alot of breast feeding and try to avoid her from crying..and also give her medine as per consult by doctor..and now the temperature quit down a little bit..3.7 only..and i will put y eyes on her always..mummy hope you be a strong girls as mummy done for you..with luv..mummy.

No comments: