.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Saturday, October 16, 2010

Lawak suami aku

Hari ni aku nak cerita sikit hal suami aku tercinta buat lawak masa kami dalam perjalanan balik kerja..tak kering gusi aku dibuatnya..

Suami aku cakap..ader video hal akad nikah..seorang lelaki ni nak menikah..kata nya mungkin orang asli Indon lah..Tok Kadi tu cakap lah..aku nikah kan...belum habis ayat tok kadi, pengantin laki ni dah jawab.."Aku nikah kan dikau..."..tok kadi pun wat isyarat batal..hahhaha..ader ker patut dia nak nikah kan tok kadi balik lepas tok kadi nak nikah kan dia..kan tok kadi yang dapat bakal bini dia..ternganga dia..

Pastu tok kadi ulang agi sekali.."Aku nikah kan dikau si polan.....dengan mas kawin...."...yang lawak nya , terus si pengantin ni cakap SAH...sambil mengemgam tangan tok kadi..hahahha...kan lawak tu tetba ia jadi saksi plak..tadi nak jadi tok kadi..sekarang nak jadi wali plak..entah bila lah dia lak jadi laki orng tu..

ini link video yang aku maksudkan :


http://www.facebook.com/home.php?#!/video/video.php?v=153611948009309

No comments: