.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Thursday, January 27, 2011

Aku mimpi bertemu singa

Aku nak cerita aper yang aku mimpi malam tadi waktu dalam kul 2-4..huh memang giler r..berpeluh-peluh aku, eryna yang tidur sebelah pun berpeluh sbb kepala dia bertempek ngn kepala aku.. bila terjaga ajer, berdebar jangan kata la...

Sebenarnya aku ni jarang brmimpi, klu mimpi pun bila aku nak extend tidur..maksud nyer dah terjaga time azan subuh,,,mata gatal nak pejam lagi..perang tidur orang Ganu kata..Lebih kurang cam ni r rupa singa aku jumpa tu..tapi ader seseorang dengan aku dan dia kena sambar di Singa sebab tak sempat nak selamatkan diri, aku sempat panjat pokok..tapi dia..seingat aku yang bersama aku adalah mok chek..sepupu ayah aku..dan sebaya dengan aku..tapi kenapa dia?dah lama aku tak balik kampung surau haji daud tu..


Bila terjaga ajer, aku terus amik iPhone aku search google..tafsir mimpi..dalam tafsir tu kata..
a) Tafsir Mimpi Singa


Berikut ini adalah tafsir mimpi / arti mimpi / makna mimpi mengenai "Singa":
Bermimpi melihat atau bertemu dengan singa. Artinya, akan mendapatkan kedudukan tinggi.
sumber : http://tafsirmimpi.org/singa.html

b) Singa


Merupakan simbol kemulian dan kehebatan. Ia memiliki deteminasi dan agresi pada orang lain.

Memimpikan seekor singa berarti anda memiliki ketakutan dengan karakter tersebut dan ini juga menjadi pertanda untuk mengontrol emosi dengan lebih baik.

Melihat seekor singa dalam mimpi berarti beberapa teman yang dimiliki kadang terlihat menakutkan

Diserang seekor singa: peringatan akan datangnya suatu bahaya.
sumber : http://rahasiamimpi.blogspot.com/2008/05/b.html

yang maner satu betul tak tau ler...harap2 ia sesuatu yang baik atau mungkin hanya mainan tidur.

1 comment:

Anonymous said...

harap2 macam tu lah coz sy dapat mimpi melihat singa di kawasan rumah semasa sy pulang ke kg.. sy sempat menutup pagar dan singa itu berkeliaran untuk masuk.. sy sempat berborak dgn nenek sy tentang singa itu dan nenek bgitau singa itu x kacau org.. singa itu juga suka tidur di tingkat atas rumah sy yg dua tingkat dgn membuka pintu dari tingat atas.. kemudian, sy meluru ke tingkat atas dan melihat singa itu cuba membuka pintu, sy menahan pintu tersebut dan singa itu mengeluarkan kuku untuk mengalih tangan sy.. sy mengelak dan menahan pula dgn kaki.. Selepas itu sy tersedar dgn kaki sy diangkat seolah2 menahan pintu tersebut.. badan sy berpeluh dan jam menunjukkan pukul 3 pagi.. seram juga sy rasakan lepas terjaga..