Tuesday, January 18, 2011

macam mana nak up kan nuffnang earning?

saya selalu ajer terpikir..macam mana nak dapat earning dari nuffnang? saya tak pandai..ader lah search2 kat ternet cara..practise tapi tak berkesan sangat..saya harap ader yang sudi ajar saya..saya memang sangat baru dalam berblogging ni..ini saya lakukan untuk isi masa lapang dan luahan perasaan..lebih kurang camtu lah..dulu saya ader blog jual baju budak.. mybabydressshop.. ni blognya.. http://mybabydressshop.blogspot.com/ tapi sebab terlalu buzy..tak der masa nak order stock baru...ni pun stock lama banyak lagii..kalau ader yang minat leh ajer email2 saya..

Actually macamana nak tunjukkan blog kita ni active di mata nuffnang?macamana earning dikira?what is glitter dan evangelist..tak berapa faham..sesiapa yang sudi expalin..ajar lah saya..tq

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...