Sunday, September 19, 2010

Esok 20.11.2010

Esok dah start kerja..mmm bila dah lama cuti cam ni lah..penyakit M pun datang lah bertengek kat kepala..tak puas lagi lepak kt umah ngan buah hati..mmm aper nak buat..kerja tetap kerja...tapi kat kepala ni duk pikir lagi aper kerja aku esok..setakat mana aku kena sambung maklum lah sepanjang aku tak der, ader orang tolong take over kerja aku because kerja aku langsung tak leh tangguh..klu tangguh alamak nya company tak dapat duit ler...kalau tak der duit..GAJI aku pn TARAK...

Aku dah dapat bayangkan mesti kerja minggu ni penat sebab gaji mesti keluar paling lewat hari jumaat..yer r..dah 3 bulan aku lambat bank in gaji staff nasib baik diorang memahami dan Boss aku pun jenis memahami..

Aku pun dah pasang azam nak kerja dengan rajin dan blaja sebanyak mana ilmu dari company baru ni..kata orang kejar lah ilmu sampai ke negeri China dan aku pun nak kejar lah ilmu ni manatau rezeki aku dapat sampai ke Negeri China..yang penting dimana ader kemahuan disitu ader jalan..nak seribu daya, x nak seribu dalih..Minggu ni maybe kena OT lagi tapi tak per, aku memang dah sanggup nak balik lambat sejak di interbiu lagi..lagipun aku suka kerja kau sekarang..banyak yang dapat aku belajar..

LA LA LA KERJA LAH

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...