Sunday, September 26, 2010

DiGi iPhone 4 Play

Ia adalah tentang application yang saya sangat suka iaitu..

education.. , dimana ia banyak aplikasi untuk si kecil dan juga untuk saya..

Didalam "tab" aplikasi "education, pelbagai jenis aplikasi pendidikan boleh di muat turun di sini, sama ada untuk sikecil, kanak kanak dan juga dewasa..saya selalu memuat turun aplikasi pelajaran untuk si kecil saya seperti, learning ABC melalui flash card, Baa Baa Black Ship Song dan macam-macam lagi..dengan adanya bantuan Iphone dan DIGI, saya boleh membantu perkembangan anak saya dalam menghadapi cabaran masa kini..

Aplikasi pembelajaran untuk saya pula adalah mempelajari bahasa asing seperti Mandarin, Germany dan tak lupa juga, iPhone juga menyediakan Dictionary, iaitu kamus..wah sungguh menakjubkan dengan iPhone..





Setelah melanggan DIGi, saya tak perlu top up lagi, saya boleh melayari internet dan memuat turun serta mengemaskini semua aplikasi saya dengan mudah..TERIMA KASIH iPHONE dan DIGI..LUV U BOTH...

Thank you to Nuffnang juga kerana memnyediakan penyertaan dan peraduan begini..

http://www.nuffnang.com.my/blog/2010/09/24/digi-iphone-4-the-win/

Thank you,
su

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...