.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Friday, September 20, 2013

bila hati ader SEMANGAT....

Sejak dua menjak ni..hati berkobar kobar nak kerja sendiri....hati tak nak dah kerja lua..nak kerja dari rumah...nak jaga sendiri anak2 aku....

Ya Allah kuatkan hati aku untuk terus berusaha semoga ku berjaya dalam apa yang aku lakukan sekarang...aku btl2 rasa nak jaga anak sendiri semenjak banyak kes2 dera anak2 ni,,,,ada yang kena kurung, mati...dalam jagaan orang lain...

ya Allah....hati ni rasa berat ajer...berat sangat nak htr taska,,,,,,,terutamanya Zara..dia dah lah kecik lagi..Eryna tak per lah...apa2 boleh cakap....tahun depan camner lah dengan zara..rungsing hati ni....eryna dah sekolah...hukhuk zara...mummy serba salah lah zara...

tk kerja kan..suami masih perlukan khidmat dan pertolongan istri...untuk bantu dr segi kewangan....

No comments: