Friday, October 14, 2011

Kenapa selalu orang cakap Masa itu Emas...!!!!!!!

Mmm  di pagi Jumaat yang Mulia ni...tetiba teringat pepatah ni MASA ITU EMAS...dah lama aku tak dengar...yang dengar and nampak pun masa sekolah rendah and menengah dulu....kenapa sekarang tak der? mmm kome pikir lah sendiri...

Kenapa selalu orang cakap cam tu? Masa tu Emas..ya...memang ader benarnya....kenapa?

Sebab...kalau masa kita di penuhkan dengan tido ajer..pe kejadahnya kan....

Sejak aku kerja yang makin bizi sampai tak beberapa nak melawat orang and tinggal jejak ni...baru aku tahu kenapa Masa itu Emas....Ya. masa....sangat lah Emas bagi aku....'

Dulu aku p melawat blog orang mesti aku tinggalkan komen, sekarang dah tak sempat, aku datang and baca...yang nk gelak aku gelak, yang sedey aku cuma harap korang tabah....

Sebab sekarang Masa aku bernilai Emas ok...tak sempat nak keja..kerja banyak giler....ntah lah...Cuma orang akaun yang faham betapa gilernya orang akaun bila hidupnya dipenuhi dateline...arghh...
DATELINE......ni lah word yang selalu curi masa Emas aku....

K lah, ntah aper2 aku mengarut ni....ARGHHHH.....

Buat adik yang ada2mama tu...I miss jugak nak komen blog kamu tapi Masa aku nak taip tak dak dik...

Jom layan SOUND of HEART dari blog Adik manis ni...

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...