.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Thursday, October 13, 2011

Betapa susahnya menjadi aku....

Hari Khamis ni layan perasaan plak aku ni..aduyai....

Dah lah selasa malam tu aku nangis tengok si Botak tu berlakon dalam cinta Alysa...Laki aku kata..Ntah aper2 jer aku ni, cam tu pun menangis.....Tapi serius aku jatuh hati sama itu mamat...nasib aku dh kawin, kalau tak mahu aku p ngorat...kuang2...nak ker si botak tu kat aku....


Aku suka sikap Botak dalam citer ni...nak2 bila dia kata..."malas nak pikir"...suka2...

kalaulah aku boleh jawab cam tu selalu....tapi aku tak macam tu..

Aku selalu menjaga hati orang, tapi ader orang jaga hati aku? ambik kesempatan ada lah...

Sebab tu kat aku nyer FB, aku kata...aku hipokrit...memang aku hipokrit...hipokrit demi memuaskan hati orang lain..hati aku? hati aku sapa jaga....

Ada korang tanya, apa aku suka and tak suka....ader?

Tak ader ok....tak per, mungkin ini ujian Allah buat aku tapi aku tahu...setiap apa ada hikmah....

Terima Kasih Ya Allah..

\amin....

5 comments:

PinKy MoMMa said...

aril cool okeh..tacing habis hahaha..nangis jugek ;p

aTy _faRed~ said...

sumpah tak suker cerite ni..tak suker kan si botak tu.. hahaha...tuk saye ar... lagi suker die dalam citer juvana walupon jahat..;)

ade2mama said...

jiwang jgk ye akak ny ehehe

ade2mama said...

jiwang jgk ye akak ny ehehe

SueZ said...

aril best kan...nak ajer suami perangai cam gitu...hahahaha..