Tuesday, October 4, 2011

Penat itu best ker?

Hai...hari ni rasa nak membebel ajer...ramai ingat aku ni kerja best...kerja aku bukan best ok..kerja aku ni boleh diibaratkan macam kuli batak...aku lah manager, aku lah admin, aku lah receptionist, aku lah penjaga office, akulah PA...aku lah consultant..ha..aper lagi,? pendek kata semua aku lah....korang ingat aku kerja best...sedap2 cakap gaji best ok r? korang ingat gaji besar best ker? klu gaji besar tapi tak happy buat aper? buat penat tau....penat? ader faham.....

Korang sedap cakap, aku ader boss yg baik ngan aku tapi tak baik ngan orang luar...aper,? korang ingat boss aku tak pernah marah aku ker? standard ar..klu dah nama staff tu...ader ajer kena marahnyer...aku ni macam aper ajer kerja.....mengiklaskan diri sebab nk bantu suami dan memberi yang terbaik untuk family....aku kerja bukan untuk aku...aku kerja untuk mereka...mereka ok!!! ...so tak der maknanya nak cakap aku kerja goyang kaki....arghhhh....stress aku dengan orang sekitar aku ni.....kalau aku leh tukar jadi ultraman, dan aku cakap...Ultraman..bertukar...firee!!!!!!!!!!!!!!!!!.....

Ahhhh....lega...ok mak nak sambung kerja......


Saper yang terasa tu, harap maklum ajer lah...maaf banyak2 ok...

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...