.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Friday, May 7, 2010

bila aku tak suka

Berselindung di sebalik kepura-puraan..hah, itu lebih baik dipanggil hipokrit. AH..memang lumrah manusia suka berpura-pura..depan orang tunjuk lagak..konon aku alah yang alim, akulah yang baik, akulah teman yang setia..akulah yang paling boleh dipercayai namun dibelakang akulah “penunggu gunung raya” yang bijak bersembunyi di sebalik wajah yang jujur..tapi aku tak kata..penunggu hantu raya kat TV3 tu jujur k..

Bila kita katakan yang dia memang tak boleh di percayai..semua orang macam tak percaya..betul ker? Yer ker? Tak percayalah..nampak cam baik jer aku tengok..ha memang..dia bijak menyembunyikan identiti nya cuma yang pernah terkena yang kan lebih berhati2..

Biasa lah..bila kita terlalu percaya..memang kita akan terkejut bila dengar org kata dia tak boleh dipercayai..ini dengan automaticnya dia adalah hipokrit..ya hipokrit..itulah yang selayak2 nya..kita cerita kat a pasal b..tup2..dia bgtau b yang kita ckp cam ni..bila kita kata z dia pandai kata ya betul lah..z tapi hampeh..korang piker lah sendiri..

Lagi satu..bab Alim ni..huh alim ker..kot epan org alim sampai tengok org pun tak nak..tapi belakang aku lah yang paling XXXx….hahaha..ni luahan hati hari jumaat.

No comments: