.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Wednesday, May 5, 2010

resepi bubur untu baby 6 hingga 8 bulan

mmmmm...eryna skrg makin kuat makan..bagus..baru ni timbang pun dah makin naik..skrg dah 6.9 kg..so seimbang dengan ketinggian dia..dulu selera dia makan tak berapa kuat ..dan alhamdullilah..skrg makin bagus..kalau dulu makan cuma dalam satu sudu sup sekali suap dan cuma 2-3 kali sehar..sekarang dah 2-3 sudu sup untuk setiap kali makan..skrg aku bagi 3-4 kal sehari dan malam pun aku bag makan jugak tapi tak banyak lah..

pembuangan air besar pun main baik..untuk umur ni..bubur nasi tak boleh campur garam atau ape ape perisa lagi..ikut nasihat pakar kanak2 yang aku jumpa..tunggu sampai umur 12 bulan br bagi

No comments: