Saturday, May 1, 2010

ketenangan jiwa


melihat anak ku semakin membesar membuatkan aku sedar..betapa bertuah nya aku...mempunyai suami yang baik..anak yang comel..aku sungguh bertuah..terima kasih Tuhan..kerana kurniaan mu yang tidak ternilai...
kehidupan didalam "nombor" mmg kadang2 tertekan..tp aku pasrah dan aku tahu, disebalik kepayahan aku di siang hari..Allah memberi aku ketenangan di malam hari..bersama suami dan puteriku..merekalah kehidupan aku..
kadangkala timbul rasa ketidakpuasan hati..tapi itu hanyalah godaan iblis yg memang telah berjanji ingin merosakkan anak2 Adam dan Hawa..hanya diri kita yang mampu melawannya..
sebab itu kita dibekalkan akal yang positif dan aku....family yang banyak menyedarkan aku dr kalalaian ini..melihat mereka membuatkan aku tenang..segala bebanan hilang..betapa berkuasanya pikiran positive kita..
dan tidak lupa padaibu dan adik2 ku..mereka ttp dihati..

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...