.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Sunday, May 2, 2010

Madu oh Madu

Hari ni bgn agak lambat..pergi psr pagi pun lambat..dah la pns giler..tp bunga hiasan punya pasal,,,pergi lh jugak..ns baik ada dan beli..klu tak frust jgk..

pergi ronda2 n singgah jumpa adik ipar..sampai tak sedar waktu..n yg plg lawak..upa2 nya ada jgk yg tak fhm erti complicated..aper2 lh..balik rumah..keadaan ttp complicated..aku igt nk tukar pada "in a relation" tapi cam belum boleh lulus lagi lah...pendek kata..biar angin yg memberitahu jawapannya..

Tadi..kami berbicara tentang hidup bermadu..dan suamiku kata..ada seorang kawan dia mengatakan..dari bermadu lebih baik berjoli kerana kononnya susah nak adil jika bermadu. Bila tak adil, maka berdosa..ya itu mmg betul..berdosa bila tak adil..tapi tak berdosakah kalau berjoli dengan perempuan lain di luar? semata2 takut berdosa tidak adil, maka berjoli lebih baik..giler..

bagi aku, bAIK BERMADU DR BERJOLI..ya, bermadu mmg pahit untuk ditelan tapi dari membiarkan suami berjoli di luar semata2 tidak rela dimadu kan..lg sakit hati..sekurang2 nya, payung EMas milik kita..dan semestinya, kita tahu darjat wanita dalam islam mmang tinggi tempatnya..jadi pikir2 kan lah wahai anak Adam dan Hawa..

No comments: