.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Saturday, May 1, 2010

It is Complicated

Aku pun tak tau kenapa hari ni aku boleh panggil ..It is complicated Day in my life..aku tau setiap hari kita akan lalui pengalaman yang berbeza..sebab tu kita kata hidup adalah indah..tapi dalam keindahan tetap ada kepahitan walau sedikit..tak mungkin ada satu hari yang penuh keceriaan..

Complicated, maksudnya sukar..memang hari ni agak sukar untuk aku kerana aku agak stress..maybe stress yang semalam belum habis..mungkin..aku asyik bad mood ajer..suka marah2..merajuk dan hilang kawalan..

semalam aku buat ape yer..oooo mungkin sebab pengasuh anak aku tu..nak di marah..takut anak jd mangsa...anak adalah segalanya bg aku..pengasuh anak aku ni pregnant..mood mesti tak baik..hormon org ngandung ni pelik skit..tp aku ader ker cam tu??? takder rasanya..

pengasuh anak aku macam tak boleh terima kenyataan kitaorg tegur cara dia..bg aku sebagai ibu dan bapak budak..kita ader hak untuk bertanya dan menegur..tapi si nanny ni tak..nanny tu pengasuh lah..

nak cari orang lain, kesian plak sebab dia org susah,...nak pakai duit..klu ikut laki aku, memang da nk tukar ajer..aku cadangkan tunggu lh lg brapa bulan jer..dia nk meletup, cr lah orang ain..per susah..

buat pengasuh..kita harus hormat ibu n bapak anak jagaan kita..teguran tu mungkin dia nk terbaik untuk anak mereka..hari ni aku tengok nanny tu cam nk larikan diri dari aku.mungkin rasa bersalah kot..entah laa..

No comments: