Monday, November 8, 2010

ANAK-ANAKKU COMEL BERGAYA CONTEST



Nama baby : Dhya Nur Eryna Bt Mohd Baihakie Asraf
D.O.B : 11 sept 2009
Sex : Female
dan saya harap Eryna dapat tercalon sebagai shorlisted pun dah ok..hahahaha...kalau menang lagi bangga mummy tau..

dan

Ini lah gambar si comel aku yang aku pertaruhkan untuk contest yang di anjurkan oleh 

dengan kerjasama


pada pandangan saya Blog "Cantk itu Kamu" macam baru nak beroperasi..jual tudung untuk muslimah..aper2 pun saya ucapkan selamat maju jaya dalam dunia business ya..Online ni memang menguntungkan..yang pentng Rajin...

dan saya nak tag:


 

 




1 comment:

kak gojes said...

maaf ya bru sempat menerjah....gud luck dear

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...