Monday, November 29, 2010

kelas tuition

Nama saya Su
saya bercadang nak mengadakan kelas tuition untuk anak2 atau adik2 anda..
berminat boleh email saya ke sueria_ni@yahoo.com. sekarang saya bekerja sebagai akaun eksekutif di sebuah syarikat swasta, sudah mempunyai 3 tahun lebih pengalaman kerja dan lepasan ijazah. Saya juga mempunyai rekod yang baik bagi subjec matematik dan akaun.

saya mengajar subject :

metematik. dari darjah 1 sehingga tingkatan 5
add Math : dari tingkatan 4 hingga 5
akaun : tingkatan 4 dan 5
subject lain akan dipertimbangkan.

yuran : rm 50 per month per subject (sabtu dan ahad sahaja)

terima kasih

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...