.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Sunday, November 21, 2010

Bila jari ditunding...hati menangis...

Tetiba aku teringat lagu "bukan ku pinta lhr kedunia..bukan ku pinta cacat begini"...tapi aku normal..tq Allah..blog ini kwn terbaik aku luahkan aper yg aku rasa..melepaskan aper yg terbuku dihati..menjerit utk kelegaan dan luar juga medan perang di luar setelah Dia membaca coretan...mmm mungkin..dan kadang2 terjadi..tapi aku jawab dengan jujur..ia luahan hati..diary ini kwn terbaikku..tempat aku ceritakan segala..

Luahan aku di pagi Ahad yg sunyi ini,jam 4.38am di kala semua diulit mimpi..aku dihimpit pilu..org tidur lena aku x dpt pejam mata...kerana hatiku menangis terluka..menjerit tidak puas hati,..walaupun ia disebabkan perkara yg kecil..buang sampah..ya kerana sampah tidak dibuang seperti yg dijanjikan..hati aku menangis dan kecewa..

Aku masih ingat..kamu lebelkn aku sbgai bkn pengemas..katamu sepasang pasangan hidup hrs ader sorang pengemas dan sorang yg x pandai kemas..dan aku sepatutnya jd pengemas..dan aku katakan bukan aku x suka mengemas tapi aku penat nk mengemas bila kamu suka sepahkn dan selalu tinggalkn baju merata..walau acap kali aku katakan..letak dlm bakul..sidai di penyangkut..letak kat singki gelas..tapi kamu tak..kat situ kamu duduk kat situ kamu letak..bkn aku tak boleh angkat,x blh kemas tapi kamu sepatutnya tolong aku jugak..kita bukan tinggal berdua lagi..aku kena lyn anak lagi..nk kms rumah dan macam2..aku perlu jlnkn tugas sbgai ibu dan isteri..dan aku cuba jadi yg terbaik.. Bukan aku merungut ok..Macam hari ni..aku kms bilik stor kamu langsung x tlg..aku x kisah..aku mtk kamu buang sampah ajer..kata mu tunggu malam..bila mlm aku tanya,katamu lewat skit..org ramai guna lift..aku ckp aku kenal petangai mu..bila dah dpn tv..semua x jln..aku terjaga pukul 4 pagi..aku tanya naper tak buang..katamu sbb Aku dah tido..macam2 alasan..tak per..aku nekad lps ni aku takkan suruh kamu lagi..pagi esok aku buang sendiri walaupun kena angkut banyak kali..


Satu hal lagi..kalau kamu mahukan seseorang yang mcam adik bradik mu..sepatutnya kamu tinggal dgn adik2 mu itu dan kamu mesti ingat tak semua org "perfect"..

No comments: