.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Sunday, November 7, 2010

Rancangan tv yg byk mengarut skrg..mmmm

Aku ni mmg suka tgk tv kalau tak keluar...macam hari ni..tapi ya Allah...cerita drama semua mengarut utk rancangan tempatan..yg best plak dh banyak kali ulang tayang..macam citer yang aku tgk skrg..ibu mee segera..sinopsis tls macam best..so aku tgk lah tapi citer cam hampagas plak..tambh plak ngn bahasa kumpulan sepah yang panjang tu..si mamat..bahasa dia dr dulu slalu ajer kasar..tak suka aku..aper motif cerita tak dapat aku perolehi..banyak mengarut ajer..alik2 aksi gaduh si ibu..pastu reporter si shahora tu..alik2 scene tu ajer..mmm sbb tu lah industri kita kurang maju..teknik penyampaian memang lemah..gambar pun tak cantik..

Mmm bila cakap bab cetak rompak..berapi artis kita tapi bab lakonan..citer yg tak berkualiti pun disapu nya..atleast bacalah skrip dulu sblm terima tawaran..kalau nak bandingkan citer ibu mee segera ngn citer alamak..alamak lagi bagys..lawak pun ader jugak msg yg nk sampai..mmm entah lah aku..

No comments: