.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Wednesday, August 10, 2011

Hari Rabu yang Menggoda

Hari ni, naik monorail...sama macam semalam....sebab mr husband ada kursus 2 hari...semalam aku jalan tak der nak toleh kiri kanan kecuali melintas...hari ni, sambil jalan, mata aku melilau kiri kanan, sambil usha aweks dan pakwe2 mat saleh+Jepun....comel ajer depa...mmm tapi suami aku kata, aku lagi comel...ahaks....angkat bakul plak....nak di jadikan cerita, jalan jalan jalan dan jalan lagi...mata aku tertangkap satu imej...aduyai...perut terus nyanyi dan naluri kata...sedapnya.....mmmmmm..nak tau apa aku pandang dan berjaya menggoda iman aku...ni dia...
*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*



 
mmmm...yang tang air kopi tak tahan,,...sabar suez sabar...
 
note : bulan ramadhan yang mulia ni, ader jer bapak syaitan yang nak goda.....huhuhu

3 comments:

ade2mama said...

wuuu...abis?
berbuke,bli x ape yg tergoda tdy???:P

Firdnurjue said...

sabo2..dugaan semua tu..hik3..:-)

ummu aufa said...

hehe..sabor je la^^ bulan2 pose ni, air masak pon terliur..hik2..