.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Thursday, August 18, 2011

Kad raya..Posto!!! Posto...





Hihi korang tau apakah ini?....
ya betul kad raya.....ni kad raya yang aku htr untuk kawan2 yang nak kad bila di tanya kat FB.....
Jadi , harap2 mereka dapat kad ni minggu depan...weeeeee....besh kan...al maklum lah, sekarang jarang orang pos kad raya...klu p kedai pun dah tak ramai yang jual kad raya...klu biasa, bersepah kad raya tau....

mesti happy korang dapat ni kan,mmm memang niat nak happy kan korang pun...

khas untuk : masnizah di kinabaluuuu....Ang di pulau , kak rina di Jay Bee...Dayah yang comel di Kl dan adik ku..Ida di Pasir Gudang...
So if ada saper2 mau, bgtau alamat yer, last hantar next week monday...chill ya...

Selamat berpuasa dan Selama Hari raya...

Mintak maaf yer semua,....

note : tak sabar nak balik kg minggu depan...hihihi

3 comments:

Anonymous said...

tq su..sy pon bg kad raya by hand je..kalu dang sy pos..janji dpt kad raye ork..;)

ade2mama said...

kak sue
nak jugak:(
huhuhuhuhhu

SueZ said...

boleh..bg r alamat, takkan nk suh saya wat entry kad raya utk kamu..klu nak suh, boleh ajer...hahaha