Sunday, February 13, 2011

Aku ingin mempelajari sesuatu yang baru..

tak tau lah kenapa.sejak kebelakangan ni..aku teringin nak jadi model..tapi bila aku sua kan pada laki aku..dia gelak besar..sebab bila aku sendiri akui dan tanya..tapi aku ni endek boleh ker?...gelak laki aku..mmmm tak per ler..aku jadi model  laki aku sudah..ni hasil model..cantik?....klu tak cantik..mengumpat dalam hati ok..

hahha..ni cik eryna lah..anak saya...cute?

lepas habis cita-cita nak jadi model..timbul plak cta2 nak make-up..gi lah saya ni ke kedai..beli lah eyeliner yang liquid tu sama ngan blusher..eyeshaow masa kawin dulu ader lagi..jadi guna yang tu ajer lah...beli punyer lah bagai nak rak...tapi..pakai tak reti..di jaikan alkisah..tiap2 malam aku conteng muka aku ni dan paksa laki aku kome..cantik tak, cantik tak..komen lah dia CANTIK< walau dalam hati..hodoh sepang ke'on,,,org ganu kater...haha lantak ler...dan malam ni..aku conteng lagi mata aku an tanya komen..cantik tak..cantik tak..pastu laki aku cakap..g buka internet..cari video cara mmake up pastu download..mmmm betul jugak...

duk tengok2 video cara pakai eyeliner..terpandang video cara pakai shawl dan selendang yang unik2..mmmm datang cita2 baru..nak beli tudung and accesori tudung..nak berstail pakai shwl lah plak..mmmm..tunggu ...adakah saya akan bergaya..tengok esok jadi tak saya mengshoppingkan diri beli tudung..hehehe...


1 comment:

siti_Zueirah said...

samalah..zue pn, hubby kata mau ker org ambik. zue ckp lah skrg tngok majalah dh ada pakaian org xl...msti lah ada gak model xl kn?..contest yg zue masuk tu sbnrnye cuba2 sbb ada kwn sekolah suruh vote, zue pn vote pastu syarat mudah jer, kebetulan ada gmbr terbaru, zue try masuk kt page tu..tut2 esok dh tersenarai, hihihi x kena reject pn walaupun tembam..hihihihi, so zue try jer.cerita kat abah, abah suruh tanya hubby bagi ker gambar tu bagi semua orang tengok, hubby kata xpe..bukan gambar tak pakai baju pun...hihihihi...zue try jer walaupun tau x akan berjaya, tengah try nak lawan adik zue dalam tu tapi dia lagi comei so kalah gak...huhuhuhu

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...