Tuesday, February 15, 2011

..UMMI ZAYDA 1ST GIVEAWAY...YAYY~~

Ni contest yang di anjurkan oleh Ummi Zayda..




Kenapa saya join contest Ummi Zayda ni..sebab nak ilangkan nebes Ummi..Ummi Zayda tak yah nak nebes..ramai punyer join sebab..T.E.L.E.P.O.N.E itu sangat UNIK..wah betapa untungnya siapa yang dapat..kalau saya dapat..bukan sahaja sebab bertuah sertai GA Ummi Zaya tapi BANGGA tu cakap..ni lah telephone dari Blog ALYAHAFIZ..A.K.A Ummi Zayda..maner nak cari telephone yang unik ni..

Bayangkan kalau saya dapat..pastu tetamu datang tengok telephone umah saya..WAH CANGGIH BEB bak kata satu kumpulan RAJA LAWAK tu..mesti bangga r..


P/S : Ummi, umah saya lum ader talian tetap..tapi kalau dapat tepon GA ni..memang saya masuk r talian tetap sebab nak tayang phone yang unik ni..oooo bangga Mak..

Akak ni email saya : sueria_ni@yahoo.com

Akak email lah saya kalau saya menang k..saya nak perasan awal ni..hihihi tak sabar nak telephone tu..manatau rezeki saya..

1 comment:

Unknown said...

insyaallah dear..dgn izin allag adik akan dpt hadiah tu,kta tgok sape yg brtuah tu ye..syarat2 da lulus..gd luck ye..ops,nak btau..akak pon da follow blog ni..

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...