Friday, February 11, 2011

Ungunya Cinta


Semalam aku layan astro ria..memang credit r kat pengarah dan penerbit cerita ungunYa Cinta..dah lama aku tak menangis tengok kisah cinta sejak aku dah tak beberapa minat hindustan ni...jaranag la citer melayu yang buat aku menangis..memang sad ending lah...

Pelakon dia pun memang sangat bagus..aku bangga dengan Leez atau nama sebenarnya Rosliza Rosli, 23 dan kalau tak silap pelakon lelaki dia nama Sharnaaz Basir. Dalam cerita ni Leez yang cute tu namanya UGGU dan si hemsem yang agak macho itu namanya Andy..Fuhh terus melekat kat kepala..cantik gak nama Andy ni..

Lakonan mereka berdua ni memang best..yang pegang watak mak2 pun best..dan kesungguhan Ungu tetap megajar Andy dalam pelbagai cara, membuktikan tugasan dan amanah harus dilakukan walaupun kawan dia kata..makan gaji buta...MMmm cute..

Kisah cinta yang tulus dan jujur..dan betul kata Andy..Ungu sangat cantik bila marah..saya akan menjadi peminat setia Leez lepas ni..Ungu yang jujur, tulus, happy go lucky and anak yang baik pada mak dia...kisah cerita yang simple tapi penuh memori dan pada pendapat aku, semua kenangan antara Ungu dan Andy sekurang2 nya memberi kebahagian pada Andy sebelum dia menutup mata..kebahagian yang tak dapat dilupakan oleh Andy dan juga aku..Wahh..terus rasa nak bercinta balik ngan laki aku..hahahaha...



Dan Ungu..Kisah cinta dan kenagan mu, aku percaya..Andy akan kenang dan tenang setelah dia pergi..dia menemui kebahagian...Dan disaat itu, di saat Ungu berlari di dalam baju cenderella nya...dan di saat itulah aku menitis kan air mata semoga Ungu dsempat mengucapkan kata cinta namun semua telah terlambat..Andy telah pergi...

Dan ape komen aku..cerita ni memang best..aku tak dapat ending dan membuatkan aku tunggu depan TV sampai habis..BESTTTTTTTTTT....

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...