.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Thursday, February 17, 2011

Tekak sakit..pergi kau

Hari ni, saya rasa sangat tak bermaya..sangat tak bertenaga dan semua semangat dah hilang..kerja pun main2..syyyhhh..saya tau la saya sblm ni pn kerja main2..korang ni..syyysssshhhh

sakit tekak ni gara2 tidur betul2 bawah kipas malam tadi..tido kat luar ngan si kecik..tak tau ler Eryna tekak dia macam maner..tapi klu ikut gaya pagi tadi..cam serak jugak suara dia..kalau mummy yang dewasa ni sakit and pedih serta tak selesa ak telan air liur..anak mummy macamana lah yer..sabar yer..nanti balik kerja mummy tengok tengkuk adik k..

camner nak hilang kan sakit ni..sesiapa ader petua..kongsi2 lah ngn saya...Gong Xi Gong Xi Gong Sini..hihihi..

adios..nak gelak pun tak leh..sakit..

No comments: