Wednesday, November 16, 2011

Istana Negara baru di Jalan Duta

Beberapa hari yang lalu, Istana negara dah pindah ke Jalan Duta...dan Istana Negara yang terletak di Jalan Istana akan ditutup..Jom layan beberapa dekorasi yang hebat di Istana baru ni...Kos Istana ni adalah 800Million menurut akhbar the Sun yang aku baca hari ni...dan keluasan adalah 96.52 hektar...luas giler tu...So , Sultan mana yang akan tinggal disini? semestinya Sultan Kedah , dan ia akan menjadi saksi Pertabalan Baginda pada December nanti sebagai YDPA ke -14.

Jom layan tanpa merungut kerana kita kerja sampai mati pun belum tentu dapat memiliki kelengkapan serba mewah itu....







Apa Komen anda?

Please VOTE eryna di Pages FB sini ---> Purple tulip

3 comments:

aiza said...

aku rasa kalau aku dapat supply carpet pun boleh kaya gila dah aku ni hahahhaa

SueZ said...

memang aiza, open tender ni...memang kow leh coutim...aku supply pokok tak per dah aiza..

Adil said...

Ya Allah cnteknyer
dlmyer mcm istana yg dlm cerita2 barbie :D

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...