Wednesday, November 30, 2011

Wow...Nasi Ayam RM8.50 sebungkus

Semalam selepas balik kerja, suez pergi bank...nak bank in cheque dekat RHB...masa nak melintas teringat lah yang Mr Husband nak makan nasi ayam Bukit Bintang ni...alang2 dah dekat situ kan...so Suez beli sebungkus.....masa bayar....

"8.50 amoi.."

aku telan air liur jap...mahal nyer...ok bayar...aku cakap tak per, sebab mr Husband dah lama nak makan kan...kalau sedap aku tak kisah bayar mahal...tapi kalau tak sedap.....tak habis aku mengutuk kedai ni...huhuhu.........

Ni lah kedai yang aku maksudkan.....'



Ulasan aku...Nasi sedap tapi sebenarnya nasi dia sebijik macam rasa sup...pastu dia pakai timun Jepun tu....tu kot yang mahal....
Nasi dia lembik sebenarnya tapi tak tau kenapa rasa dia sedap....


Nasi Ayam dan Supnya....



dan yang unik pasal Nasi Ayam ni...adalah sup nya....ada kacang tanah kat dalam....jadi of course Sup dia ada rasa kacang tanah tu.......dan bau kacang tanah tu.... 

kacang tanah yang direbus bersama sup.

So sesiapa yang nak try , boleh lah ke kedai Nasi Ayam Chee Meng..Ia halal dan terletak di Bukit Bintang...betul2 dekat CIMB Bank....., Kawasan Low Yat jugak.....

1 comment:

Nia said...

eh,...pelik jgk ya,..kenapa mahal sgt

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...