Tuesday, November 1, 2011

Kefesifibufukanfan MELANDA!!!!!!

Hohohoho...pernah korang cakap bahasa cam ni tak? ni bahasa zaman aku sekolah dulu cakap cam ni  lah konon tak nak kawan or cikgu tahu apa kita ngumpat pasal mereka ....hahahahaha.....ada yang guna "f" dan ada oprang guna "m"..... tapi aku biasa guna "f:...

bagi yang tak tahu meh aku ajar....

contoh saya = sa + fa , ya + fa = jadi safayafa.... meaning kita tambah satu bunyi yang mengamtingkan abjad itu dengan huruf "f"

ok...hari ni saya nak membebel guna ayat cam ni lah...

sefejakfak kefebefelafakafanganfan nifi, afakufu sefelafalufu rafasafa mafasaaf takfak cufukupfup danfan menfenjafadifi mafalasfas sefebabfab mofotifivafasifi unfuntukfuk kefejarfar mafasafa takfak afadafa...sefebabfabnyafya, mafasafa terferlafalufu cefepatfat...mafasafa kerferjafa afakufu banfanyakfak hafabisfiskanfan jafawabfab tefelefefonfon afajafa...pafadaafhalfal aafkufu bafanyakfak kerferjafa lafainfin nakfak bufuatfat...kefekafadangfang rafasafa nakfak mefenafangisfis, bufuatfat katfat rufumahfah kefenafa tungfunggufu sifi tefecikfik tifidofo...kafalaufau takfak afakufu tefekanfan keyfeyboardfod diafia punfun dukfuk mefenefekanfan sefekafalifi lahfah nganfan mummy diafia...aish....

tapi tu lah, tanggungjawab tetap kena buatkan..orang bayar gaji jadi buat ajer lah....jadi aku kena berusaha lagi....

usaha....

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...