.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Wednesday, April 20, 2011

1remaja wanita DIROGOL boyprend & 5 lelaki..

Ni lah tajuk hangat hari ni..tak boleh aku bayangkan perasaan budak pempuan ni, umur dah lah masih mentah..baru 14tahun...kena rogol 5 lelaki beb..Nak salahkan lelaki pun tak boleh, dah yang pempuan tu berani sangat pergi ikut lelaki tu kenapa lah dik ooii...

Kejadian ni berlaku kat DUNGUN, Ganu kiter...budak pempuan tu dah tak sekolah, asal paka, trg..ikut berita kata dia ikut seorang lelaki...pastu lelaki tu suh kawan dia hantar balik alasan ada hal, si kawan tu bawak pergi ke sebuah rumah dalam 1 pagi..mmmm mak bapak dia tak sedar ker anak tak der rumah kalau dah 1 pagi cam ni..

Di katakan dirogol bergilir oleh 5 lelaki tambah boyprend sekali rogol, jadi 6 orang lah yang rogol dia..
boyprend tu dah sah2 jahat..ish..ish..yang lelaki tu semua muda belia lagi..belasan tahun-23 tahun ajer..ni mesti pengaruh video2 tak sihat banyak ni...

Lepas di rogol, kena plak tinggal kat umah tu, nasib baik dia tahu keluar..dan jumpa orang mintak tolong..dan syukur juga sekurang2 nya lelaki2 jahat tu dah di berkas...paling tidak, dapat pembalasan lah semua lelaki jahat itu...tapi bagi aku, hantar penjara pun buat aper..habis tempoh tahanan keluar lah mereka...mmmm sebab tu lah aku sokong undang2 Islam...

Wahai perogol atau rapers, bayang kan kalau anak atau adik kamu yang kena rogol, apa perasaan kamu..macam tu lah perasaan mangsa dan mak bapak diaorang...takut lah pada hari pembalasan wahai perogol...kalau dah gersang sangat,..p lah cari pela*** jalanan banyak..murah aper..

Buat ibu bapa...walaupun sibuk bekerja..anak2 tanggungjawab kita..kalau dah pandai beranak..pandai lah jaga...takkan anak tak der kat rumah pukul 1 pagi tak sedar...

aku yang sedih dengan dunia,
suriani

5 comments:

Peja said...

nk komen belaka...

1. Wanita tu sendiri - xpadan dgn umur, tapi dah gatal.

2. Bopren dan geng2 6jahanam - bodo punye manusia... xde akal... mmg patut kene sebat ni.

3. Mak bapak - xjaga anak ke?

Anonymous said...

maka bodoh lass mereka2 yang bodoh yang terlibat dalam ini cerita...

nor said...

mmm semua pihak salah kan..

Hurein said...

Banyaknya kes rogol di trg.. Kalau kira kt sana jrg2 perempuan yg lepas laku . Yg sedihnya perogolnya anak2 mlayu kita.. Parents skrg bukan saja kna jga anak perempuan tp anak lelakipun sama~ takutla anak lelaki kita yg rogol anak org.. NAUZUBILLAH.

Hurein said...

Banyaknya kes rogol di trg.. Kalau kira kt sana jrg2 perempuan yg lepas laku . Yg sedihnya perogolnya anak2 mlayu kita.. Parents skrg bukan saja kna jga anak perempuan tp anak lelakipun sama~ takutla anak lelaki kita yg rogol anak org.. NAUZUBILLAH.