Tuesday, April 12, 2011

Kenapa dengan aku ni?

Semenjak dua menjak ni, aku pun tak pasti apa yang dah kena ngan aku ni..tengok orang buat kait mengait, aku nak blaja..pastu aku pergi beli benang dan jarum..blaja kat ternet..huh..laju sangat..tak sempat aku nak ikut..last2 aku fed-up..buat pun nak tak nak..yer lah..kat u tube tu laju sangat, setakat wat tali air dah lulus..nak blaja wat design MasyaAllah payah giler...camner lah orang yang terer boleh buat dengan lajunya...tapi yang pasti, aku kagum ngan hasil yang mereka buat..macam2 boleh buat dari benang kait ni, topi..baju..kasut..ya Allah..cantik2 nya...tu yang aku nak belajar..teringin nak kait satu baju utk yang tersayang tapi hampes ajer aku rasa...tak per usaha lagi..tengok aper mereka yang berjaya buat..mana tak terliur aku nak belajar...mahal oo klu beli product crochet ni..yer r, benag pun dah rm 30 segulung...



Pastu kebelakangan ni aku terserempak ngn orang yang post gambar kek fondant kat fb..Ya Allah minat baru pulak datang...nak kena beli oven nampak gaya..pastu beli blender kek tu...nak belajar nya...ya Allah, kuat kan semangat aku nak blaja ni...boleh gak aku wat sebijik sempena annivesarry bulan 6 ni..tapi pandai ker aku..macam nak kena attend kelas ajer..kome bayangkan, kek fondant tu macam2 design yang boleh buat..tapi tu yg expert lah..macam aku ni, masak pun lum lulus..ader hati..hahaha..tak per, slow2..aku belajar..

 wah klu aku leh wat ni, aku letak nama ERYNA..wah bangga mummy..pastu annivesary letak gambar kawin...oooo bermimpinya aku....

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...