.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Friday, April 15, 2011

bercinta...becinta..benci..cinta...MR C

Ya ...tajuk yang penuh dengan rasa ...argh tak tau nak wat aper...aper kamu rasa..aku rasa nak tido ....Mr C ini menganggu ku..argh..benci kamu..benci kamu..tapi aku tahu Mr C..ko cuba untuk menemani aku di kala sepi..aku tahu ..dan aku ucap terima kasih..tapi aku tak perlukan kamu..tolong tinggal kan aku...aku merayu ni...tolong....

Aku tahu..ko mahu jadi teman setia sebab kamu rasa aku kesepian..memang aku sepi ..tapi bukan kamu yang aku panggil, bukan kamu yang aku tagih cintanya..aku tagih cinta pada orang yang aku sayang..tapi ..mungkin kau lebih sayang dan cinta aku..sebab tu ko datang teman aku..aku faham bila kau kata, ia satu ujian ia satu nikmat...aku terima..tapi cara mu melayan ku membuat kan aku tak selesa..membuat kan aku rimas dan malu pada orang sekeliling ku..aku malu MR C..aku harap kau sudi lepas kan aku...aku merayu...


Tired and weak,

Suriani

2 comments:

mas saari said...

salam singgah n follow sini!
terima kasih sudi jengah blog Mas..
keep in touch ok..

kakyong said...

Mr C????


n3 terbaru kakyong
Adakah kerana dia kidal?!!!
Nora Elena–review episod 1 dan 2
Filem CUN memang CUN… kome dah tengok?