Friday, April 22, 2011

Yusri KRU Vs Lisa Surihani

Wah..ni yang terbaru aku dengar..betul ker mereka bercinta...kalau yer, aku suka sebab dua2 bujangkan anda sama cantik sama padan...aku memang minat giler KRU dari kecik..ooo zaman lagu fanatik dulu...Lisa ni aku minat sebab cara dia yang sopan..even dulu ader orang tunjuk gambar dia yang seksi..tapi itu dulu..setiap orang ada sejarah mereka sendiri..dan mereka telah berubah..jadi tak perlu nak ungkit dengan kisah lama semata2 nak jatuh kan mereka...tak derr makna nya ha...

Dulu masa ABPBH, aku ingat Lisa syok ngan Shaheziey sam (betul ker aku eja)....mungkin dia excited sebab bagi sokongan..yer lah rakan artis...

yang penting aku suka Lisa...aku suka cara dia yang sopan dan cute...mmm luv u lisa...

 


p/s : Yusri ader Lambor...Hammer pun ader..perghhhh
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.aku suka dia juga....Nora danish..cute...rugi lah lelaki yang tinggal kan isteri yang kiut cam ni...sapa yang terkena perkataan rugi aku itu..oppss sorry..

 

No comments:

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...