.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Wednesday, April 20, 2011

Faizal Syukri @ Peja follow aku...

                 
 Sesuatu yang tak pernah disangka dan di jangka..seseorang yang glamor dengan bisnes internet mengfollow aku...siapa agak2 Mr PEJA ni..aku selalu dengar nama dia dari usahawan internet..ya lah, aku suka subscrbe kat email2 yang bg ilmu pendapatan internet ni walaupun aku tak pandai pun cari income melaluii internet ni..asas pun tak tahu..camnor nak tahu..e-book tak pernah beli..tunggu orang bagi link free ajer...

  

         






                                                                                                                                                                                                                
dan Mr Peja  ni salah seorang usahawan internet...nama dia selalu di sebut oleh usahawan internet yang lain...sesungguhnya aku bangga kerana aku tak sangka usahawan mengfollow blog aku...
Terima kasih yer.... manatau suatu hari saya boleh jadi macam encik..buat seminar...tunggu raya saya balik marang saya pergi raya ya...

No comments: