Friday, April 29, 2011

Putih itu tak suci...Tapi...Hitam

Topik hari ini, puith..kenapa? sebab aku pakai baju kurung putih hari ini...ader bunga pink...ooo aju baru ni..teringat laki aku tanya, asyik aku ajer baru baru,,dia tak pun...sabar yer, next time your turn..baju kita ni murah2 ajer..baju laki mahal...pempuan punya baju rm10 dah cantik..laki ader...ha..ko ader....

TAK DER...

                                               

Kenapa dengan putih..ya sebab ramai kata, putih itu lambang kesucian..lambang kebersihan..ooo tidak semestinya...kenapa...
pertama : rumah yang bersih tak semestinya warna putih..hahahaha, betul tak aku kata
kedua : kereta bersih tak semestinya putih..warna lain pun bersih jugak if di cuci
ketiga : manusia : tak semestinya kulit puitih baru di katakan suci..berlambak orang kulit putih dah tak suci sebab XXXX...faham2 sendiri
keempat : muka, takkan nak tunggu muka putih baru suci...ooo pakai clorox r...
kelima : Hati...hati warna putih ker....no no no..hati warna darah...tapi hati yang baik dan tulus itu lah yang suci...
keenam : li pikir lah sendiri NABIL..kuang2..

Yang penting Hitam itu memang menawan..percaya atau tidak..terpulang..Hitam itu manis...hitam itu menarik...kenapa? sebab aku tak putih tapi ader jer orang nak kawin ngan aku...laki aku tak putih..ader jer orang nak kawin ngan dia..Oprah Winfrey ..dia tak putih tapi ramai ajer tengok show dia...Tyra Bank..dia tak putih..ooo ader rancangan sendiri...kenal ni tak..Kimora lee Simmons ( Ala yang citer : life in the fab lane) ooo tak putih...tapi kaya dan bergaya dan berjaya...

 terkejut beruk dan beruk ni..hahahaha...

2 comments:

Cik Puan Izan❤ said...

teringat pulak iklan sabun...

pakaian yg kotor boleh di cuci...hati bersih sukar di cari..^__^

SueZ said...

ya lor cik puan izan kan...mmm iklan sabun aper ek..lupa plak

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...