.

Korang Klik..saya akan Klik balik..just inform me K

Thursday, April 21, 2011

Bila Itik bercakap dengan Kucing..siapa jadi mangsa

Ni lah yang aku hadapi sekarang...si itik ni bijak..pandai lolos kan diri..suh si ayam yang cakap dan sampaikan mesej...pastu bila si Kucing tak puas hati..korang agak2 siapa yang jadi mangsa? mesti lah tikus atau si keju nya...takkan si kucing nak terkam Ayam yang belum masak tu..arghhh


 
Benci aku tau...tengok si itik dan si kucing ni..mana boleh kalau dah macam ni..udah2 lah..menyusah kan si tikus tu..kesian tikus tu...ape lah yang aku merepek ni?mmm

Yang aku nak cerita, ia suatu kenyataan...dunia sekarang...bukan semua orang suka mendengar sebab dunia sekarang ramai yang berani bersuara..bahkan anak2 pun pandai lawan cakap mak bapak..anak murid tumbuk cikgu..apatah lagi orang2 ader pangkat ni...mmmm tak reti aku nak cakap..pendek kata cam dalam hantu kak limah tu..bala semua ni..bala.....yang duk menunggul nya aku...uwaa sunggu aku tak puas hati...arghhhh....bila lah aku nak jadi cam IRFAN KHAIRI berjaya dalam internet ajer..boleh bekerja dari rumah..sapa tak nak..aku pun nak...

No comments: