Wednesday, April 20, 2011

Usahawan internet MR PEJA lawat saya

hahahaha...tu dia.. MR PEJA seorang usahawan internet telah melawat dan mengfollow (No 48) saya...ya lah, ni blog yang tak glamor..nak kata ramai pelawat alamak r sebab saya ni jenis suka catat hal sediri..update ikut suka.. tapi tak ku sangka si dia melawat saya..mak.....nak citer ni..orang ganu, usahawan lawat kak long..raya nanti kita g rumah dia....

Saya ni bab follow mengfollow ramai ke tak, tak kisah sebab saya tahu blog saya bukan menarik..hihihi tapi bila orang glamor datang..of course r..sedikit rasa glamor ader..glamor ker?

terima kasih encik..saya tahu hal encik ni dari email2 yang saya subscribe untuk dapat tip2 internet...contoh program2 affiliate even saya tak pernah tahu camner nak join affiliate ni..tapi saya suka baca tips yang dapat dr email...tq mr peja..

1 comment:

Peja said...

alahai... terima kasih atas artikel khas ni... terharunye saya :D

KL CAT PLAYGROUND

Visit cat with kiddos.. as a mom..and not really a cat lover.. I  tak la rasa excited. Just 2 of mykids so eager to play.. others.. more to ...